reklama

Priateľstvá na vlásku

Poznáte ten pocit keď máte kamarátku a niekto nechce aby to tak bolo?? Ja áno, zažívam to na vlastnej koži...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začalo to takto...Pred pár rokmi sme boli normálne baby no a ja som mala najlepšiu kamarátku volala sa Simona. Všetko sa však zmenilo keď prišla do triedy nová žiačka Zuzana, začali sme sa kamarátiť a Simone sa to nepáčilo tak sa so mnou prestala rozprávať. No a odvtedy boli najlepšie kamarátky so Zuzou. Medzi mnou a Simonou to bolo striedavo oblačno. Raz sme sa bavili a raz nie. Všetko sa však zmenilo keď so triedy prišla žiačka Andrea. Začali sme sa kamarátiť a boli sme proste nerozlučná dvojka...Až donedávna keď do toho vstúpila Simona...Začala Andreu odo mňa a kamošiek odťahovať a chcela ju mať akoby len pre seba. No to som už nemohla dopustiť!! Povedala som Andree a ona potvrdili to aj kamarátky, že aj ony si myslia že Andrea skáče ako Simona píska. Vyvrcholilo to tým, že ja som pred Andreou aj Simonou povedala , že Anreina mama a moja mama si myslia, že Simona navádza Andreu na zlé veci a že odkedy sa s ňou viac priatelí má horšie známky.....No a to Simona už asi nestrávila.Prestala sa so mnou bavit ked som pre ňu s Andreou prišla povedala že ide pozerať telenovelu. Neviem čo mám urobiť ale ona ma proste nemá rada ale ja nechcem aby na to doplatilo aj moje priaťeľstvo s Andreou, ktorá je hrozne fajn a mám ju strašne rada!!

Veronika Kratka

Veronika Kratka

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veronika, som zo Senca zamestnanie nemám. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu